بر شاخه نشسته ای واز بن میبری آقای رئیس

همیشه سعی میکنم وقتی عصبانی هستم مطلبی ننویسم یا سخنی نگوییم.اما اینبار میخواهم تابوشکنی کنم.دیروزمجلس طرح سوال ازرییس جمهوررااعلام وصول کرد.بنا به قانون مجلس میتواندازهمه اعضای کابینه سوال بپرسدیاحتی انهارااستیضاح کندامااینباردومین باری است که مجلس چنین تصمیمی میگیرد.زمان اعلام وصول برای بسیاری قابل تامل است هنوزچهار روز ازبیانات مقام معظم رهبری مبنی خیانت به ملت ایجادکننده اختلاف بین مسئولین نگذشته بودکه علی مطهری بعنوان طراح اصلی باحمایتهای بی دریغ رییس مجلس موفق شدباردیگررییس جمهوررابه مجلس بکشدتاپاسخگوی نمایندگان باشدبرای من وبسیاری ازکسانی که مثل من می اندیشندجوابهای رییس جمهورقابل پیش بینی است.اماانچه مایه تاسف است اینکه برخی ازنمایندگان مصداق:جاهلی بر شاخه نشسته بودو ازبن میبرید شده اند.در اولین پاسخ به رهبری رییس مجلس در عملی ابتکاری نامه ای نوشته واعلام کرد این سخنان را سرلوحه قرار خواهد داد.واولین قوه ای که سخن رهبری را زیر پاگذاشت مجلس بود.بی شک عمل امروزمجلس عیار ولایت پذیری ودرک شرایط حساس کنونی رابرای ملت روشن نمود.انچه باعث ناراحتی نگارنده است تضعیف شخص مقام معظم رهبری است که رخ داده. ساعاتی پس ازهشداررهبر انقلاب بنگاه های خبر پراکنی دشمن درتحلیلی اعلام کردند که به نظر برد این هشدارکوتاه خواهدبود وبا تاسف بسیار باید گفت این پیش بینی چه زود رنگ واقعیت گرفت.حال باید پرسیدایا مسئولان مادردام نقشه های دشمن افتاده اند یا انهابهترازمامسئولانمان رامیشناسند؟ویاانطرف با این طرف رابطه ای دارند که اینگونه زود حرفها وپیش بینی هایشان درست ازآب درمی آید؟فقط بایدنشست ومنتظر روزهای بعدی بودچون انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد